قیمت سکه و ارز
۱۳۹۴/۰۹/۰۸ - ۱۰:۰۴

ابراهیم حاتمی کیا از نادر طالب زاده عیادت کرد

نادر طالب زاده مستندساز و فعال جبهه فرهنگی انقلاب به دلیل نارسایی قلبی در بیمارستان بقیه الله بستری شده است و به گفته پزشکان تا پایان هفته می تواند مرخص شود.

ابراهیم حاتمی کیا از نادر طالب زاده عیادت کرد

به گزارش سراج24،مهر نوشت، نادر طالب زاده مستندساز و دبیر جشنواره فیلم «عمار» چند روز است که به خاطر نارسایی قلبی در بیمارستان بقیه الله بستری شده است.

وی هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه بستری است.

تاکنون علی اصغر پورمحمدی معاون سیمای سازمان صداوسیما، ابراهیم حاتمی کیا، سردار گلعلی بابایی، جواد رمضان نژاد مدیر شبکه افق، چند تن از مدیران سازمان صداوسیما و همچنین جمعی از فعالان جشنواره فیلم مردمی «عمار» از وی عیادت کرده اند.

به گفته پزشکان وی تا پایان هفته می تواند از بیمارستان مرخص شود با این حال باید استراحت مطلق داشته باشند و با هوای آلوده مواجه نشود.

طالب زاده هم اکنون اجرا و تهیه کنندگی برنامه «عصر» را در شبکه افق سیما بر عهده دارد.
 

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۲۰
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••